Scroll2 blog tengok posting tahun 2007 rasa macam bodoh je diri dulu tu. Dengan short-form pelbagai lah apa lah hahaha...kelako...
Sementara nak tunggu office hour habis ni ai nak re-create posting merapu zaman tu lah. Bukan apa, lepas zohor tadi bos ajak keluar untuk urusan luar pejabat then settle semua tu masuk office semula mood nak sambung kerja tu dah hilang hahahah (baca: alasan).
Oleh yang demikian, mari merapu untuk jawapan yang ditanya itu seperti di bawah:-
Sementara nak tunggu office hour habis ni ai nak re-create posting merapu zaman tu lah. Bukan apa, lepas zohor tadi bos ajak keluar untuk urusan luar pejabat then settle semua tu masuk office semula mood nak sambung kerja tu dah hilang hahahah (baca: alasan).
Oleh yang demikian, mari merapu untuk jawapan yang ditanya itu seperti di bawah:-
4 jobs I’ve had in my life
-1st..Waitress at a Thailand Restaurant
-2nd..General Clerk at a Maid Agency
-3rd..Cashier at Court's Canteen
-4th..Legal Assistant ;)
4 movies I can watch over and over again
-1st..Harry Potter Trilogy
-2nd..Beauty and the Beast
-3rd..A Walk To Remember
-4th..Lord of the Ring Trilogy
4 places I’ve been on vacation to
-1st..Singapore
-2nd..Tokyo
-3rd..Pekan Baru, Padang & Bukittinggi
-4th..Ho Chi Minh City
4 of my favorite dishes
-1st..Laksa
-2nd..Spaghetti
-3rd..Kuey Teow Sup & Goreng
-4th..Laksa Mee
4 places I would like to visit
-1st..Santorini
-2nd..Osaka
-3rd..Maldives
-4th..Turkey
4 most overused words
-1st..Aigoo
-2nd..Benorla
-3rd..Sorry
-4th..Thank you
4 TV shows I love to watch
-1st..Gilmore Girls
-2nd..Friends
-3rd..How I Met Your Mother
-4th..Once Upon A Time
5 things found in my bag
-1st..Book
-2nd..Pens
-3rd..Face Mist
-4th..Shopping Bag
-5th..Purse
5 things found in my wallet
-1st..IC
-2nd..Driving License
-3rd..Coffee Bean & Starbuck Cards
-4th..Boost Juice Cards
-5th..Popular Membership Cards
5 favorite things in my room
-1st..My TBR
-2nd..King Bed
-3rd..Wardrobe
-4th..EO
-5th..Pillows
5 things im currently into
-1st..Reading
-2nd..Watching Netflix
-3rd..Playing Candy Crush
-4th..Slow Jogging
-5th..Improving Meself
Matured sangat jawapan di atas kan kahkah...
Okay. Until then.
p/s: Harap2 sampai rumah nanti boleh jogging yehaa
No comments:
Post a Comment